wtorek, 17 grudnia 2013

Świąteczne przygotowania...

Witajcie!
Święta idą, praca wre...
Na kiermaszu było cudnie, choć odchorować musiałam, a co :D
Co Wam będę pisać... popatrzcie - dobrze, że wogóle wpadłam na to by zdjęcie zrobić na koniec kiermaszu :D: 




Zostało mi kilka serc,więc jakby ktoś reflektował - piszcie na maila.


Ostał się też piękny zesaw bombek z koniami. Zdjęcia takie sobie, ale obiecuję lepsze, są też 3 sztuki z pięknymi ptakami (gilami nawet).



Post iście ogłoszeniowy, w wymiance mikołajkowej, o której pisałam w poprzednim poście powymieniałam się z Silją, a dostałam:



Bałwanki ucieszyły mnie bardzo, a książeczka i notes od razu trafiły w ręce P. 
Silja - trzymaj się zdrowo! Dziękuję za wymiankowe podarki, a Agnieszce z bloga Superdzieciaczki za zorganizowanie zabawy.

Co ja tam jeszcze robiłam:

Skrzynia, godna królowej, duża 25x18cm.


I kolejne serca...


I tak się z Wami dziś pożegnam... do następnego...
Idę robić Święta :D 
Wybaczcie tempo, ale właśnie z zabawy choinkowej wróciłam :D

4 komentarze:

  1. Ależ to wszystko jest wspaniałe!!!! To serce z aniołkiem jest cudne i z ornamentem też - wszystko jest cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam Dziewczyny, starałam się :D

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś - pozostaw komentarz. Nie bądź przypadkowym gościem... ale gościem mile widzianym. Słowa pochwały czy krytyki mogą stanowić bodziec, by zrobić coś..., a ja robię to COŚ dla siebie, ale i dla Ciebie trochę też.