sobota, 7 grudnia 2013

Bombowe idą Święta!

Jak widać po blogu w lesie byłam z nastrojem świątecznym, ale dość...

Nieśmiało zaczynam to tu to tam ozdabiać, ale najpierw pokażę Wam bombki, jakie na kiermasz przygotowała moja M. Maryla. Zamysł był taki, że zabierzemy je na kiermasz, ale jak dłużej na nie popatrzę to chyba zostawię je w domu - kto by nie chciał takiej "drapieżnej" kociej bombeczki...?



....albo takiej na holenderski styl (po drugiej stronie jest wiatrak)


...albo takiej w bardzo świątecznych kolorach


A to już odrobina świąt w naszym salonie...dziś znalazłam w skrzynce pierwszą w tym roku kartkę świąteczną (Basiu - jeśli tu zajrzysz - raz jeszcze dziękuję)



Prezenty też już się powoli pakują...
tu exploding box dla t... - podobał się, więc i ja się cieszę...


A to już upominki wysłane do Silji w Wymiance Mikołajkowej  u Agi z bloga superdzieciaczki.blogspot.com


 a w środku:
Bałam się, że nie zdążę nic przygotować, a jednak udało mi się zrobić pierwszy w życiu sznur wyplatany na laleczce dziewiarskiej. Przyznam - pozazdrościłam Wam tych pięknych zamotek, korali, u Modraka co rusz widziałam tak cudne szale/korale i uznałam że poprostu muszę coś wypleść! Widziałam też takie młynki, ale może kiedyś... tak więc zamotek, anioł, brelok i takie tam poleciały...
To tyle... dostawanie prezentów w Mikołajki cieszy, ale i samo przygotowanie i dawanie prezentów daje radość.


Ps. a jak Wam się podoba mój nowy znaczek? Mnie bardzo, sama robiłam :D
Miłego weekendowego odpoczynku!

4 komentarze:

  1. Bombki są wspaniałe. Szczególnie ta ze stateczkiem. Prezenty wymiankowe też bardzo mi się podobają. Zazdroszczę. Ale masz bombowe logo!!!! Świetny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bombki ale to już wiesz bo podziwiałam na FB..... tutaj podziwiam znaczek ..chyba sie po nauki do Ciebie w tym temacie wybiorę...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli się do Ciebie nie odezwie, ani nic nie dostaniesz do piątku daj mi znać. Jeśli wysyłałaś paczką sprawdź po numerze czy odebrała ?
    Twoje bombeczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta holenderska bombka śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś - pozostaw komentarz. Nie bądź przypadkowym gościem... ale gościem mile widzianym. Słowa pochwały czy krytyki mogą stanowić bodziec, by zrobić coś..., a ja robię to COŚ dla siebie, ale i dla Ciebie trochę też.