piątek, 20 grudnia 2013

Dałam za wygraną! Deseczkę do pisania kredą :D

Witajcie!
Tak jeszcze w klimacie Mikołajek pokażę Wam jaką to nagrodę przygotowałam dla Doroty i jej wspaniałej Rodzinki na okoliczność udziału w konkursie u Gabrysiowej Mamy
Nagród wszelakich było bardzo wiele i zwycięzców przez to także było bardzo wielu :D

Ja przygotowałam taką oto deseczkę:


Przyznam, że ja jestem z niej bardzo zadowolona, dawno nie pracowało mi się tak miło. Z pewnego źródła wiem, że i jej Zwycięzcom też przypadła do gustu :D


Za taką karteczkę nagroda musi być koniecznie!

Pozdrawiam Was serdecznie i lecę kończyć to co pozaczynałam!
Miłego piątku dla Was.

Ps. z tusalem utknęłam, pozostają jeszcze noce :D


4 komentarze:

  1. :)
    śliczna kartka no i tablica także :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna deseczka mam w planie zrobić podobne :))) ale przed Świętami już nie zdążę "/


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś - pozostaw komentarz. Nie bądź przypadkowym gościem... ale gościem mile widzianym. Słowa pochwały czy krytyki mogą stanowić bodziec, by zrobić coś..., a ja robię to COŚ dla siebie, ale i dla Ciebie trochę też.