środa, 6 lutego 2013

Puzzle z AgnesKa - część 2

Witam Was - jeszcze środowo, choć zastanawiałam się intensywnie czy z pisaniem nie poczekać do pierwszych minut po północy, ot tak dla przełamania złej passy środowej :D
Jednak nie - zabawa w środę musi być w środę, co to za zabawa środowa w czwartek ??!!
Tak więc jak tylko wróciłam dziś popołudniu ze szpitala, tak właśnie - z dziecięciem wylądowaliśmy w tym niecnym przybytku, gdzie staliśmy się zakładnikami procedur i biurokracji, zaczęłam sprawdzać jak tam stan posta z minionej środy i już wszystko wiem.
Zabawa w szukanie słówka z wyróżnioną sylabą "ką" nie była jak widać trudna. Już w minioną środę wiedziałam, że trudno nie będzie odgadnąć, w końcu nie piszemy tu dyktanda, a znalezienie słówka z trzema sylabami w tym w/w nie powinno być zbyt trudne. Odpowiedzi było wiele, widać przyłożyliście się do zadania i cieszę się, że sam pomysł zabawy przypadł Wam do gustu. By nie przedłużać - z odgadnięciem słowa 3-sylabowego poradziliście sobie szybciutko, jest zwycięzca już w pierwszej części i już dziś mogę powiedzieć, że wygrała Ania Jura - Wyszło szydło z worka. Słówko to zakątek (pierwotnie zakątki z Posta Pierniczkowy kalendarz adwentowy). Aniu, gratuluję, wykazałaś się niezłym refleksem i intuicją. Do Ciebie poleci deseczka z wybranym przez Ciebie dekorkiem (do wyboru jeden z trzech motywów widocznych na fotce widocznej w poprzednim poście), do tego jeszcze dwie niespodzianki (ja wiem, ale nie powiem - bo nie będzie niespodzianki)  Przyznam w pierwszej chwili zastanawiałam się, jak to i już - już pierwszego dnia, a co dalej... i gdzie ta zabawa :D A jednak świetnie bawiłam się z Wami cały tydzień i podchodząc uczciwie do sprawy nie umiałabym inaczej. Dodam jednak, że w ostatniej części zabawy spośród wszystkich osób biorących udział wybiorę jedną osobę i coś dla niej przygotuję - ot taka dogrywka. Trzeba przecież jakoś nagrodzić Was za to, że tak wnikliwie poszukiwaliście odpowiedniego słówka.
A teraz już dalszy ciąg zabawy. Jako że nie ma kontynuacji w odgadywaniu słówka odgadniętego (nie czepiam się czy to liczba mnoga, jaka forma czy przypadek, taka fajna jestem ;))... dziś wybieram kolejne słówko - tym razem dwusylabowe. Tak więc miłego szukania Wam życzę, a na zachętę przewidziana nagroda gwarantowana dla pierwszej osoby, która trafi słówko, a do tego - jak przewiduje regulamin zabawy, dołączam jeszcze coś. Są chętni na zawieszkę z motywem korony?

6 komentarzy:

  1. ach! i gratulacje dla Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WiosNa ?
    Pewnie nie, bo ja pechowa i ślepa jestem:))
    Ledwo znalazłam poprzednią sylabę, to już po zabawie było:)))
    Uściski, a od szpitali proszę się trzymać z daleka i tak trzymać:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta Twoja zabawa, choć sie nie przyłączę bo mam dysortografie i za nic nic w słówkach nie mogę znaleźć po prostu jestem na to ślepa, współczuję pobytu w szpitalu i życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:) Może: inna? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tu jesteś - pozostaw komentarz. Nie bądź przypadkowym gościem... ale gościem mile widzianym. Słowa pochwały czy krytyki mogą stanowić bodziec, by zrobić coś..., a ja robię to COŚ dla siebie, ale i dla Ciebie trochę też.